Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový plán pro Jazykovou školu Zachovou, s.r.o.
Křenová, Radka ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je sestavení marketingového plánu pro Jazykovou školu Zachovou. Práce obsahuje zpracování situační analýzy, která ukazuje na současnou situaci společnosti. Podle výsledků analýz jsou určeny hlavní marketingové cíle, dále jsou stanoveny marketingové strategie potřebné k dosažení těchto cílů a je navržena vhodná marketingová aktivita a komunikace. Na závěr jsou navrženy způsoby kontroly plnění tohoto marketingového plánu a jsou doporučena opatření na zlepšení situace a zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Cílem této diplomové práce je připravit pro Jazykovou školu Zachovou marketingový plán, díky kterému bude moci dosáhnout konkurenční výhody a upevnit si postavení na trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.